21/12 -11

Kära onsdag! Idag träffade jag min underbara klass sista gången för detta år...men vi ses nästa år igen! Söta Susanna & jag kramades några gånger innan vi sa hejdå till varandra! Så skönt med jullov, jag har ju varit bortrest samt varit sjuk så för mig blev det ett lite längre jullov! Idag åkte mamma & syrran till Göteborg. Vid nio tiden kom min underbara pojkvän hit, vi har myst till några filmer som har gått på tv. Nu har vi precis varit ute med Isador på den sista rundan för idag. Jag är så trött, jag vill bara krypa ner under täcket och lägga mig! Nu ska vi krypa ner under täcket och sova!

Godnatt :*
I Gambia fixade en snubbe två armband till mig och min pojkvän. På det ena armbandet står det ''Adam'' och på det andra står det ''Jasmin''. Jag bär hans namn & han bär mitt! Erkänn vi är söta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0