MIN JUL

Min jul i år har aldrig blivit så bra som i år! Det var endast jag, min mamma, min syster & min pappa som firade jul här hemma. Vi åt gröt till Kalle ankas julafton, sedan hoppade jag in i duschen & fixade mig. När jag var klar så var maten klar, vi satt och åt världens godaste mat, jag njöt verkligen av varenda lilla bit jag åt! När vi hade ätit klart så kokade mamma glögg, då öppnade vi alla julklappar. Jag blev jätte nöjd med mina julklappar!

Lite senare mot kvällen så gick jag, min syster & min mamma hem till Ruth, där var Deborah, Elizabeth, Diana, Deborahs pojkvän, Ruth, Elvin, Geovanny, Tiare, Maria (Adams mamma), Marias kompis, Elsa & Adam. Jag tror inte jag har glömt någon, men där var iaf hela familjen samlad. Jag var ganska så trött men jag hade väldigt trevligt ändå! Jag fick så fina julklappar samt födelsedags present av Deborah, Elizabeth & Diana. Han har en sån underbar familj, är helt chockad! Jag ska visa er alla julklappar & sånt senare! Vi kom hem vid tre tiden i natt & jag gick raka vägen upp till sängen & sov!
I år kommer jag fira nyår med Adams underbara familj! Jag kommer verkligen inte få det tråkigt :) Hans familj är så glada & positiva. Jag kan verkligen inte få en bättre pojkvän samt familj som dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0