02/07

Hejhej. Igår kollade jag på Burlesque, jag rös under hela filmen, den var verkligen se värd, har nog inte sett så bra film på ett jävla bra tag!
När min pojkvän kom hit kollade vi på ''Min låtsas fru'', den var rolig men samtidigt lite romantisk.
Adam drog precis hem, jag ska strax gå ner och skala potatis, sedan ska jag upp till rummet igen för att byta lakan & plocka undan lite grejer.

Ikväll ska jag och Adam ses igen, jag funderar på om jag ska tvinga med honom till Filmkedjan i västhaga, eller vart det ligger haha, vill sola solarium, har verkligen fått färg... men bara på ena sidan av kroppen, så baksidan behövs bli lite brunare och jag har sån tur att jag jämt får så mycket färg just på baksidan..när jag solar solarium.
Nu måste jag sätta i gång med potatisen, tiden bara rinner iväg!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0