07:00

Såhär vackert är det utanför mitt fönster just nu...

Godmorgon!
Ni tror säkert jag är knäpp när ni ser vilken tid jag gjorde detta inlägg...
Jag kan faktiskt inte sova!
Jag funderar på om jag ska vänta tills klockan blir 08.00 så jag kan åka till maxi & hämta ut min kamera så jag kan sova länge idag? hm...
Jag ligger iaf just nu & tittar på soluppgången, jätte vackert! Min pojkvän fattas dock här bredvid mig :(
Första natten på flera dagar jag sover utan honom...ja ni ser ju hur det går..inge bra direkt, sitter vaken klockan 7 på morgonen helt pigg & känner saknaden efter honom!

Jag har nu bestämt mig...jag drar & hämtar ut min kamera redan nu på morgonen så har jag det gjort, kan även passa på att ta en promenad med Isador :)
Hoppas ni sover gott ni som sover :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0