10 JULI

Hallå där! Sorry för att jag har vart lite seg med bloggandet dom två sista dagarna. I fredags kom min pojkvän hit, vi gjorde våra baguetter som vi käkade medans vi kollade på en skräckfilm. Igår vaknade vi runt 4 tiden på dagen. Vi satt och njöt av det fina vädret en liten stund, det blev även lite fotboll på vår trädgård(!).

På kvällen tog jag & min pojkvän bussen mot stan för att dra och käka, vi hamnade på Alfredos, det var första gången jag åt där, tyckte dom hade ganska god kebabtalrik! Efter vi hade käkat drog vi en promenad runt stan, vi satt vid slottet och pussades medans vi lyssnade på romantisk musik. Runt 22 tiden tog vi bussen hem till honom, vi var där en liten stund sedan drog vi vidare hem till mig. Vi somnade vid 7 tiden i morse ungefär.

Idag vaknade jag vid 2 tiden, fixade till mig jätte snabbt, sedan drog jag & han vidare till Willys. Efter vi hade vart på Willys då drog vi hem till honom för att käka med hans familj. Jag drog hem vid 5 tiden men fick besök av min pojkvän redan klockan 6, nu sitter vi här helt döda. Ikväll ska vi ta det lugnt framför tv:n. På tisdag fyller min mamma år, hon vill att jag & Adam ska baka dom där brownies vi gjorde sist, så imorgon blir de att baka för mig & min pojkvän :) Hoppas ni har haft en bra helg, min har vaaaart helt undeeerbar!
Denna fina bild tog jag på slottet igår :)
Detta hade jag & min pojkvän i våra baguetter...gurka, tomat, paprika, rödlök och majs!
Kycklingröran glömde jag ta bild på... men det är en färdig kycklingröra som man bara fyller brödet eller vad man vill äta det till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0