13 JULI

Hejhej! Jag kom nyss hem ifrån stan. Jag & min pojkvän tog bussen klockan 10:13, gud vad trötta vi var. Men jag hade möte och det var väldigt viktigt att jag gick dit. Allt gick bra. Efter vi hade vart på ''mötet'' så gick vi runt lite på stan, vi satte oss framför slottet & njöt av solen. Efter vi hade suttit en liten stund vid slottet gick vi till en ny skoaffär som har öppnat nere vid järntorget ungefär mittemot tatueringscentret vid arbetsförmedlingen, dom hade jättefina skor där! Innan vi tog bussen hem igen så drog vi och käkade på mCdonals.

Nu sitter jag i mitt rum, jag är jätte trött...funderar på om jag ska lägga mig & sova i någon timme. Men jag tycker det är bättre att vara vaken och sen försöka somna i tid i kväll så man vaknar lite normalare tider (jag har vaknat ungefär runt 14-17 tiden varje dag i några veckor nu, förutom idag). Hoppas ni har sovit gott & att ni är pigga och glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0