17 JULI

Hallå där! Jag, min mamma & min syster tog en promenad till Willy´s. Vi kom nästan nyss hem. Nu sitter jag & väntar på att maten ska bli klar, är jätte hungriiiiig! I natt sov jag som en prinsessa, allt var rent i sängen, t.o.m. madrassen :)

Det har inte varit så fint väder idag, hoppas det kommer dyka upp en sol snart, finns inget att göra i sånt här dåligt väder. Det mysiga med detta väder är att det blir sådär mörkt & svalt, passar bra om man vill mysa framför tv:n eller ligga i ett härligt bad med sin käre. Nu är maten klar! Hörs sen :*
Såhär ser jag ut idag! Igår fixade jag mina ögonbryn, blev rätt så nöjd, dom blir faktiskt bara mer & mer bitchiga, det gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0