22 JULI

Hejsan alla läsare!
Ursäkta för den dåliga uppdateringen...jag vaknade för cirka en timme sedan, det är därför jag har vart så tyst här i bloggen.
Min mamma & syster har varit på stan idag, mamma kom hem med två överraskningar till mig som jag blev överlycklig över.
Hon kom hem med snack boxen ifrån mC donal´s & så kom hon hem med fransjackan ifrån Bikbok.
Jag har länge velat ha den där jackan, ända sen den kom in i butiken..så jag har liksom varit lite olyckligt kär i den, men nu är den min! :)

Jag sitter just nu i köket proppmätt & överlycklig.
Jag är fortfarande jättetrött, har ont i ryggen & benen, vet inte riktigt hur jag sover...man kan tro ibland att jag misshandlar mig själv i sömnen för jag brukar oftast vakna & ha ont lite överallt..
Ikväll kommer min prins hit, mysssigt!
Just det...det är helg, det brukar finnas mycket bra filmer på tv på helgerna!
Förresten hur mår ni? jag hoppas ni mår toppen!
Fransjackan, oooh happy meee :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg jacka :)

2011-07-23 @ 23:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0