A VERY NICE DAY!

Hallå där, vi kom precis innanför dörren!
Jag har haft en mycket trevlig dag idag.
Jag, min pojkvän & Isador tog bussen ner mot stan vid 5 tiden, då gick vi hem till min pappa för att äta middag.
Det var jättegott, vi åt som hästar!
Efter vi hade ätit drog vi ner till H&M, klockan var kvart i 7 så vi var där i sista sekunden.
Efter vi hade vart på H&M drog vi till gottis och köpte en varsin glass, sen gick vi ner mot slottet & satte oss där!
Innan vi tog bussen hem så gick vi in på Ica & köpte med oss lite grejer hem.
Jag & min pojkvän ska åka upp på stan imorgon igen för jag vill kika lite mer i affärerna, det är rea nästan överallt men jag tycker inte det finns något på rean, mest skräp!
Nu blir det tv:n :*

/Bjuder på lite bilder jag har tagit under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0