BURN BABY BURN!

Hallå där! Min pojkvän gick nästan nyss hem :( detta är första natten på flera dagar som jag sover helt ensam i min ''stora'' säng! Jag & min pojkvän har ju så mysigt tillsammans, det är knappt att man vill lämna varandra när han ska hem till sig. I morgon ska jag vakna klockan 09:00, så ni fattar vad jag gör här inne? jag vill såklart säga godnatt till mina underbara läsare innan jag somnar...om jag kan sova! Nu säger jag godnatt så hörs vi mer i morgon! Sov så gott :*

P.S Vill bara säga till er alla (jag vet att vissa av er inte direkt ''tycker om'' mig) men ni är så underbara... & trogna läsare! Detta är min dagbok, jag skaffade inte mig en blogg för att få uppmärksamhet eller för att folk ska veta vad jag gör om dagarna. Jag skaffade mig denna blogg för att jag gillar att skriva...skriva vad som har hänt dag för dag...som man egentligen ska säga till sin man varje dag man kommer hem ifrån jobbet/skolan. När jag väl har en man vid min sida, som kan lyssna vad jag har att berätta för honom varje dag...det är den dagen jag kommer sluta blogga. Jag älskar detta, skulle kunna sitta en hel dag framför bloggen...om jag hade tid! Förstår ni hur mycket min blogg betyder för mig ? Jag bloggar varenda dag (förutom när något har kommit i vägen) och det kommer jag göra framöver också! En trogen bloggerska bloggar varje dag, brinner för sin blogg. Det var detta jag ville säga till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0