FREDAG

Hejhej! Jag & min pojkvän kom inte ner på stan idag heller! Vi var vakna till ungefär halv 11 i morse, min pojkvän åkte upp snabbt på stan för att fixa några ärenden, sedan kom han hem hit igen för att sova. Det blev ingen stan för mig idag, stan får vi ta på Måndag.

Jag vaknade för ungefär en halv timme sedan. Idag ska jag bara ta det lugnt, är jätte trött! Kanske min man kommer hit sen igen & gör min sällskap! Igår fixade jag mina ögonbryn, dom blev jätte fina, kan visa er dom strax ska bara överföra korten! I morse när jag gick ut på vår glasbalkong såg jag en hare sitta utanför där vi bor ungefär, haha var bara tvungen att ta kort på den :)
Soluppgången var väldigt vacker imorse!
Där ser ni haren som skuttar iväg :)
& här satte han sig :)
& här gick han i väg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0