FREDAG NATT

Hejhej! Klockan halv 11 ungefär kom min pojkvän hit.
När han kom hit så hade jag ansiktsmask i ansiktet, drog bort den efter ungefär 20 min sedan så tog jag & han en promenad till Statoil där vi köpte med oss wienerbröd, dipp, dricka & twix kexchoklad.
När vi kom hem var klockan ungefär 12 så då satte vi på 1an & kollade på Silent Hill, tyckte den var konstig, fattade ingenting av filmen.

Vi kollade iaf klart på den filmen sedan klickade vi vidare till kanal 5 där The Grudge började.
Den håller fortfarande på, men vi pallade inte kolla klart på den så vi satte på TV11 ist där det går en annan film som heter Harold & Kumar Escape From Guantanamo Bay, den verkar vara bra!
Nu ska jag ge min pojkvän lite massage sedan kryper jag ner under täcket bredvid honom & kollar på filmen.
Hoppas ni har haft en trevlig dag, min har vart perfekt, har bara ätit på en massa gott hela kvällen!
Den här ansiktsmasken använder jag ifrån Kicks kostar ungefär 20 :-, älskar den!
När jag & min pojkvän kom hem ifrån Statoil så fixade jag i ordning detta...jordgubbar med mörkchoklad.
Jordgubbar i doppad mörkchoklad är jätte gott!
Det måste ni pröva om ni inte redan har gjort det :)
Och vi avslutade all ätande med Chips & dipp.
Idag hade vi Sourcream & Onion chips med vitlöksdipp!
Kombinationen passade väldigt bra, det smakade bättre än vad jag trodde det skulle göra (gillar inte vitlök).

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg :)

2011-07-30 @ 04:20:55
Postat av: sv:jasmin

Hehe roligt att veta! :)

2011-07-31 @ 03:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0