GRATTIS MAMMA!

Hej alla läsare. Idag har det varit en stressig dag. Jag & min pojkvän vaknade halv 2, då kom Isadors brud hit. Dom lyckades inte med parningen idag heller, tiken lät inte Isador göra det han behövde göra, men men det är bara att dom försöker nästa gång hon löper :) Efter Isadors brud hade vart här gick jag ner och bakade tårta åt mamma. Runt 7 tiden kom min moster, hennes man & Maria hit. Dom stannade inte kvar här så länge.

Just nu sitter jag i köket med min pojkvän, vi har käkat & spelat kort. Efter detta inlägg så ska jag & min pojkvän ta med oss tårta upp till mitt rum för att kolla på film. Hoppas ni har haft en trevlig dag! Puss&Kram ♥ Nu bjuder jag på lite bilder som jag har tagit under dagen!
Jag & mamma!
Tårtan jag bakade, muuuuuuuums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jävligt fin!!!

2011-07-13 @ 18:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0