SÖNDAG

Jag vill först & främst nämna det som har hänt i Norge. Jag har inga ord till det som har hänt! Jag skriver detta till dom som förlorade sina liv & för dom som fick uppleva explosionen & alla unga som var på lägret! Detta är en riktigt hemsk sak som jag trodde aldrig skulle kunna ske i något av våra grannländer! Blir så ledsen & arg bara jag tänker på det som har hänt...

Hej alla läsare! Hur mår ni? jag hoppas ni alla mår bra! Jag & min pojkvän vaknade klockan 6 på kvällen. Jag har inte hunnit göra så mycket...som ni kanske ser håller jag på och fixar & trixar med min header, jag börjar bli riktigt nöjd nu! Vad tycker ni? Nu ska jag gå ner & börja med maten, börjar bli hungrig.

Hörs sen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0