STRÖMAVBROTTET...

Igår blev det strömavbrott här i ca 30 min... Jag råkade somna & jag vaknade av att allt blev svart. Säger bara en sak...TUR att min pojkvän var hos mig igår, jag var så jävla rädd, det var verkligen kål svart överallt, hela vår gata! Sen när vi fick tillbaka strömmen så trodde vi att det var tillbaka men inte fan var det så...efter 15 min så försvann strömmen igen & kom tillbaka efter mindre än 1 minut & så höll det på sådär 2-3 gånger.

Jag fick nästan flipp! Jag hatar när det blir strömavbrott, t.o.m. min pojkvän blev lite rädd för när strömmen hade gått första gången så började vår hemtelefon pipa, då var batterierna slut... Jag blev faktiskt jätte rädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0