TORSDAG

Hejhej :) Jag åt en kebabrulle förut, efter jag hade ätit gick jag upp för att dammsuga & moppa golvet i mitt rum. Det känns att rummet är mycket renare nu, jag råkade spilla coca cola igår, det är nog det värsta som finns för golvet, jag torkade upp det men det blev jätte kletigt!

Jag har precis fixat mig inför kvällen! Min pojkvän kommer hit & gör mig sällskap idag igen. Jag har sån huvudvärk just nu, ska se om vi har några huvudvärks tabletter hemma...annars vet jag inte vad jag gör! Jag ser att vädret inte ser så bra ut...kommer det börja regna tror ni? jag tror det! Jag hoppas det kommer både regna & åska ikväll, det är så mysigt att vara med sin pojkvän när det är sånt väder :)

Såhär ser jag ut ikväll:


Linne - H&M
Väst - H&M
Leggings - Gina tricot
Halsband - Second hand



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0