TORSDAG

Hej på er! Igår kom min prins hit och tillbringade kvällen & natten med mig, vi låg och snackade med varandra hela natten, vi hade det jätte mysigt men vi somnade vid halv 10 imorse. Jag vaknade vid 5 idag och har inte hunnit göra så mycket, ska strax fräscha till mig. Ikväll kommer min pojkvän hit, jag måste dock plugga, ni minns väll att jag var så sjuk i våras ? jag kom lite efter i skolan så nu har jag fått 3 st uppgifter som jag ska göra under sommaren, har redan börjat med en utav dom.

Hoppas ni mår bra, jag mår kanon bra! Förresten...jag ska skaffa mig en systemkamera, så om några veckor så kommer ni att få se en fet jävla skillnad på mina bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0