FÖRSTA JUNI

Hallå. Jag kom nästan nyss hem ifrån stan. Hittade ingenting. Snart kommer min pojkvän hit och tillbringar kvällen och natten med mig. Både jag och han är lediga tills på tisdag så det kommer vi ta vara på! :) Är jätte trött, har gått runt på stan i flera timmar, nu har man värk i fötterna och i benen. Ska försöka övertala min pojkvän till lite massage sen :)


Andra dagen jag äter av min antibiotika, det börjar kännas lite, jag börjar bli piggare men känner mig lite yr men men det går nog över. Nu ska jag lägga mig och vila en stund innan min pojkvän kommer! Hoppas ni har haft en trevlig dag. Jag har haft en trevlig dag på stan med mamma och Isador :) Puss&kram :* (Nu bjuder jag på lite bilder ifrån idag)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0