FREDAG

Hallå där! Vilket hemskt väder vi har haft idag. Jag har iaf gått runt på stan med mamma & Isador, hittade lite grejer på rean (som ni ser i inlägget nedan). Ikväll kommer min pojkvän hit, vi ska mysa och bara ta det lugnt. Jag är så fruktansvärd trött, kommer sova riktigt gott i natt! Hur mår ni förresten ? hoppas allt är bra med er.

Jag längtar efter sol och värme, när alla går runt med tunna kläder + en glass i handen, åhhh bara av att tänka på det så får jag den härliga känslan! Nu tänkte jag krypa ner under täcket en stund och ta det lugnt. Är så otroligt trött, förstår inte! Hoppas det kommer finnas bra filmer på tv ikväll så man har någonting att kolla på :) Vi hörs mer imorgon. Hoppas ni får en trevlig kväll, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0