HEMMA I ÖREBRO!

Hallå där! Nu är man hemma i Örebro igen. Jag har haft det bra. Kom hem för nån timme sedan. Är ganska trött efter resan och sådär. Jag har saknat min hund så jävla mycket! När jag kom hem blev han helt galen, slickade sönder mitt ansikte, naaw han är så söööt! Jag har tagit lite bilder, men dom får ni vänta på för jag har inte dom :)


Nu ska jag slå mig ner i sängen med min hund bredvid mig och mysa med honom! Vi hörs mer senare. Förresten så har mitt paket kommit (H&M) hämtar ut det på fredag tror jag. Hoppas ni har haft det bra medans jag har vart med min prins ute på landet. Puss&kram
Här spelar min älskling och några kompisar fotboll.
En stark sol fick vi
Mina nya skor, hot hot hot!
Jag och Pitty målade våra naglar röda
Jag fick ett armband av pitty, ni ser lite av armbandet här.
Det är ett trä armband, på armbandet är det bilder på jesus och maria osv... (Ska visa er en bättre bild på armbandet senare)
Jättefint, och tack ännu en gång 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0