MIN ÄLSK

Hallå där! Ville bara titta in här snabbt och säga att när jag kom hem ifrån Mc donals så fick jag med mig trevligt sällskap hem! Min pojkvän såklart :) Vi har precis kollat klart på en film och ska krypa ner under täcket för att sova. Imorgon ska det bli fint väder, hihi ska försöka vakna i tid för att ta mig ut i den fina solen :) Jag solade inte så länge idag, men i morgon ska jag sola tills jag fått mer färg för det känns som att färgen ''står stilla'' tänkte jag skriva, men jag menar att det känns som att jag inte får mer färg än vad jag redan har fått...

Jaja vi får väll se imorgon när jag har legat i några timmar framför solen :) Nu håller jag på att somna över datorn här. Hoppas ni har haft en trevlig kväll, jag har haft en underbar dag och kväll! Vi hörs mer i morgon. Älskar er. God natt & sov så gott :* (Jag har inga bilder att bjuda på, men jag bjuder gärna på 2 bilder som jag tog idag på Isador)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0