SÖNDAG

Hallå där alla läsare! Ursäkta för att jag inte uppdaterade igår, jag har tyvärr blivit sjuk igen, men det är nog pga min muskel inflammation + min astma. Jag kom nyss hem ifrån Max. Under dom här senaste dagarna har jag umgåtts med min pojkvän + Pitty, när vi skulle åka hem ifrån Uddevalla så åkte Pitty med oss hit till Örebro, trevligt!

Jag, min syster & min mamma tänkte ta en liten promenad till min moster för att överraska henne. Hon + hennes man + min kusin har nämligen flyttat hit till Vivalla så nu har vi nära till varandra, jag har faktiskt inte hälsat på dom ännu så jag vet fortfarande inte hur dom bor eller vart dom bor! Nu ska vi röra på oss.


Puss&kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0