TISDAG

Hejhej. Igår kunde jag inte sova. Blev pigg ifrån ingenstans. Runt 2 tiden så satt jag och bläddra runt på tv:n, men stannade vid tv1000 där det började en skräckfilm, den var ganska bra, jag och Isador satt helt inne i filmen, rätt läskig var den också, till och med Isador blev rädd haha han gick och gömde sig under täcket. Efter filmen så deckade både jag och han, haha tror fan hunden knappt sovit något på dom senaste dagarna, det lät som att en björn låg bredvid mig och sov!


Jag vaknade vid 3 tiden idag, har verkligen sovit ut. När jag hade vaknat till så drog jag mig neråt för att göra frukost åt mig och Isador, efter vi hade käkat så hoppade Isador ner i badet, skrubba sönder honom så nu luktar han gott igen! Nu ska jag fixa till mig lite för jag, mamma, Isador och min syster ska ta en promenad till Max för att käka, haha skräpmat idag igen, haha snart kommer jag rulla fram... Hörs senare :*

En ny duschad Isador, rullade in honom i en handduk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0