VILKEN UNDERBAR MIDSOMMAR!

Hallå där alla läsare! Ber så mycket om ursäkt för att jag inte bloggade så mycket mer igår! Nu tänkte jag berätta lite kort om hur min midsommar blev! Samma stund som jag gjorde sista inlägget igår så kom min släkt hit och då var det bara att sätta fart med grillningen, när min mosters man stod vid grillningen så lockade min kusin mitt hår. När maten blev klar blev även jag klar och då kom min pojkvän och hans kusin hit. När dom kom så åt vi gott och snackade en massa skit! Jag och min älskling bestämde att han skulle sova hos mig, så när Pitty ville hem så skulle vi bara följa henne hem.

Närmare mot kvällen drog vi ut för att fixa något att dricka (sprit) vi kom tillbaka med vodka och då drog vi upp till glasbalkongen och där spenderade vi kvällen/natten! Vid 3 tiden följde vi Pitty hem och då skulle även min moster & min kusin hem, så då drog vi allihopa tillsammans, först följde vi min moster och min kusin, sedan följde vi Pitty hem till min älskling!

/ Måste även tillägga att min pojkvän var himla söt mot mig igår, han sa hela tiden fina saker till mig och han behandlade mig som hans prinsessa, men det brukar han jämt göra men igår var det något speciellt!! Jag hoppas ni fick en lika underbar/romantisk midsommar som mig! Jag är såå lycklig.
Min mat hihi! Erkänn det ser riktigt gott ut?!
Det var till och med godare än vad det såg ut! Jag åt sönder, jag vet inte hur mycket jag åt hahaha!
Min mobil dog så jag hann aldrig ta kort på jordgubbstårtan och på mig och min älskling :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor din pojkvän långt ifrån dig ?

2011-06-25 @ 23:29:02
Postat av: sv:jasmin

Nej vi bor i samma område, tar ca 5 min att gå till varandra :)

2011-06-25 @ 23:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0