WONDERFUL DAY

Hallå där! Oj klockan är över 12, en ny månad och jag känner mig som en helt ny människa! Medicinen som doktorn skrev ut till mig är riktigt bra grejer :) Min dag har vart super! Som jag sa förut så låg jag och solade, men de varade inte länge. Samira hörde av sig. Vi bestämde att vi skulle ses för att käka på stan! Vid halv 6 tiden så tog jag mig en promenad till Baronbackarna där jag mötte upp Samira. Eftersom det började små regna och åska så bestämde vi för att ta bussen istället för cykeln.


När jag och Samira landade i stan så tog vi oss till BK för att käka. Jag var inte så hungrig eller hade inte så stor matlust så jag lämnade kvar av maten, OCH DET MÅSTE JAG SÄGA, DET ÄR KONSTIGT FÖR ATT VARA JAG! När jag och Samira hade käkat klart så tog vi en promenad neråt mot slottet, där satt vi och snackade och bara njöt av det fina vädret. Jag kom hem vid halv 9 tiden och då kom min pojkvän hit. Han har vart här enda sen dess och har precis dragit sig hemåt. Min dag har vart hur bra som helst!

Min morsa var i Ikea i dag så hon kom hem med ett nytt täcke åt mig, det är jätte skönt och inte så varmt som mitt andra täcke. Nu ska jag äta upp min glass som jag sitter och gottar mig med, sedan kryper jag ner under det nya täcket för att försöka sova. Och så måste jag säga, fyfan vad jag hade saknat Samira, de var så sjukt länge sen vi sågs!

Vi hörs mer imorgon. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag! Puss&Kram ♥ Såhär såg jag ut idag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0