FEMTONDE MAJ

Hej alla läsare. Igår kom min pojkvän hit igen, vi hade en underbar dag/kväll/natt. Igår hände två stora grejer, kan tyvärr inte dela med mig av det här i bloggen, men det är riktigt bra grejer! Igår åt jag och min älskling glass mitt i natten, det var vanlig choklad glass, med kola och choklad sås och jordgubbar, det var riktigt gott! Jag och min pojkvän somnade vid fyra tiden i natt och vaknade runt ett tiden, när vi hade vaknat till så drog vi ner och gjorde frukost och mös lite innan vi drog ut med Isador och då gick han vidare hemåt.


Idag har jag inte så mycket in planerat, min moster och hennes man kom precis hit så ska dra ner och umgås lite med dom, när dom har åkt hem så ska jag och mamma ta en promenad till Maxi för att köpa jordgubbar. Ikväll är det Big Brother, jag är lite nyfiken på vem som kommer åka ut. Nu ska jag börja röra mig neråt.

Hörs sen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0