FREDAG


Hejhej. Allergin mår inte så bra, vaknade med en jätte täppt näsa och mina ögon var knall röda och svullna och mitt huvud gick på moln och febern var inte så speciellt låg. Har vilat en stund nu och mår faktiskt lite bättre (efter att ha knarkat allergitabletter och alvedoner).


Jag har precis tagit fram kläderna som jag ska ha på mig i kväll. Jag och min pojkvän har köpt biljetterna till Pirates Of The Caribbean - I Främmande Farvatten. Är så sjukt taggad inför bion ikväll. Min mamma jobbar och min syster sover hos pappa, det betyder att jag och han kommer vara helt ensamma hemma, det var ett jävligt bra tag sedan vi hade en sån kväll tillsammans!

Jag måste även tacka er för era fina kommentarer ni ger mig, varenda ord glädjer mig! Nu ska jag plocka undan i mitt rum sedan ska jag äta till slut ska jag börja fixa mig inför kvällen. (Ska försöka visa er kvällens outfit innan vi drar i väg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0