29 MAJ / 2011

Hallå hallå! Det blev en trevlig kväll igår! Min kusin var dock lite stressad eftersom hon skulle till lokalen och sådär. Jag och min pojkvän valde att stanna här hemma ist för att fortsätta fira henne i stan. Jag mådde inge bra, hade sån huvudvärk och min näsa ska vi inte prata om! Jag och min pojkvän råkade somna igår, han skulle egentligen inte sova hos mig men det blev så ändå haha.


Vi fick även sällskap av Moster som också sov över! Hon, Maria och min mosters man har precis flyttat hit till Vivalla, nu har vi jätte nära till varandra! Roligt att ha släkten nära sig :) Iallafall jag och min pojkvän vaknade nyss ungefär, jag har inte hunnit göra så mycket, tror jag ska försöka sova vidare eller så drar jag ner och gör frukost :)

Vi tog lite bilder igår. Inte världens bästa bilder men dom får duga, jag och min kamera är vänner igen! Hahah förstår mig inte på den här kameran den lever i sin lilla värld.
Jag har verkligen en dålig kamera! Måste fixa mig en systemkamera. Jag blir och se helt annorlunda ut på bilderna jag tar med min kamera jämnfört mot hur jag ser ut i verkligheten :O Helt sjukt hur det kan vara så stor skillnad =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sööta ni är ni passar så bra tsm

2011-05-30 @ 02:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0