GOODNIGHT

God kväll! Jag har precis vart ute med Isador. Det regnar och är ganska kallt ute, trist! ): Jag ska börja träna på gym och för mig är träningsskorna viktigast av allt (även kläderna). Har letat lite på nätet och jag hittade något som jag skulle kunna tänka mig att träna i.
Detta skulle sitta fint att ha på sig när man tränar! Från Stadium.se (skorna är ett måste!) Nu ska jag krypa ner under ett varmt täcke och sova så skönt! I morgon väntar en skoldag, det ska bli så skönt att få träffa Susanna, Sandra, Linnea och gulliga Emma, saknar dom!

Hoppas ni har haft en trevlig helg, min har varit guld. Hörs i morgon! Godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket gym ska du börja på?

2011-05-16 @ 16:43:24
Postat av: sv:jasmin

Det vet jag inte än! Gymmar du eller? har du något att rekommendera :P

2011-05-16 @ 16:52:23
URL: http://jaazmins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0