LOVE THE NEW

Såhär ser halsbandet ut på! Jag ääääälskar halsbandet!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar din stil och din personlighet. Vad har fått dig till att vara så stark och stolt som person ?

2011-05-26 @ 19:03:32
Postat av: sv:jasmin

Tack så mycket! Jag har gått i genom ganska mycket i mitt liv för att vara så ung. Och det är inga små grejer häller, så jag har nog blivit stark på just det sättet, är ganska van att det händer negativa grejer runt omkring mig, men jag orkar faktiskt inte bry mig, om det inte sårar någon som jag älskar alltså min familj eller pojkvän! Kram :) P.s min personlighet har jag alltid haft och den är så som den är, har absolut inte gjort något för att få den :)

2011-05-26 @ 20:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0