SEXTONDE MAJ

Hejhej. Sitter just nu i skolan, har sån fet huvudvärk! Funderar på om jag ska dra mig hemåt, klarar inte av min huvudvärk, känns som att jag flyger när jag går :/ Glömde ta mina allergitabletter innan jag åkte hemifrån i morse, smart gjort Jasmin! Sandra min pärla är inte i skolan, hon är och röntgar hjärnan sin, hoppas allt ser ut som det ska! Efter detta inlägg ska jag ta min cykel och åka hem och ta mina allergitabletter och en alvedon. Vädret ser inte så roligt ut, kanske därför jag låter så negativ i detta inlägg haha! Jag mår underbart bra förutom att mitt huvud håller på att ta kål på mig.


En dagens kommer upp vilken sekund som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0