SOFTAT HELA KVÄLLEN

Hallå. Jag har tagit hand om mig själv hela kvällen. Jag har duschat, gjort inpackning i håret och är helt ny rakad! Jag låg med gurka runt ögonen förut, gud vad skönt det var för ögonen, höll på att somna. Jag plockade och färgade ögonbrynen igår. Nu behöver jag bara fixa naglarna och sola mig riktigt brun sen känner jag mig riktigt fräsch igen!


Jag hoppas verkligen att det blir fint väder imorgon, jag hoppas jag vaknar vid 11 tiden i morgon och att himlen är helt klar och solen strålar värme och att det inte blåser en blåst ute, det skulle vara perfekt! Men sån tur har man inte :) Jag och Samira ska ses imorgon, åh gud vad jag har saknat henne, det ska bli så trevligt att träffa henne :D På kvällen får jag besök av min favorit också! Morgondagen kommer alltså bli great!

Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka få lite sömn i mig. Det bästa av allt i morgon är att jag får min jävla medicin som jag längtar sååå efter! Jag vill må bra, har inte mått bra i kroppen på flera månader. Jag börjar tröttna nu! Vi hörs mer imorgon mina änglar! Godnatt och sov så gott! P.s hoppas ni inte får mardrömmar efter ni har sett den här bilden :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0