TJUGOANDRA MAJ

Hejsan bloggen. Igår kom min pojkvän hit och tillbringade kvällen och natten här hos mig. När han kom hit så började en film på tv000 Drama den hette Obsessed den var ganska bra, riktigt spännande! Efter vi hade kollat på filmen så tog vi en promenad till Statoil där vi köpte med oss Ipren. När vi kom hem ifrån Statoil så tände vi upp en massa ljus i badrummet och sen hoppade vi ner i ett varmt bad, gud vad avslappnande det var! Vi höll nästan på att somna i badkaret haha, vi kom upp ifrån badet runt halv 4 tiden och då var det bara att krypa ner under täcket för att sova.


Har sovit så skönt hela helgen, har dock vaknat med en jätte täppt näsa, jag har försökt med alla nässprayer som jag har, men jag får ingen förbättring, snarare en försämring. Imorgon får det bli ett nytt besök hos vårdcentralen, jag måste bli frisk NU! Jag ska strax byta om och fixa mig lite snabbt för senare tar jag min lilla syster och åker upp mot stan för att käka Mc donals.


Ljusen vi tände upp i badrummet! Det var helt underbart. De borde du pröva om du har en flick/pojkvän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0