TOLFTE MAJ

Hejhej. Vad har ni för er? Jag sitter iaf just nu och diggar till en massa musik. Snart kommer min prins hit och tillbringar kvällen med mig, åh längtar :D Klockan 22 börjar en skräck film på tv1000 som jag vill se, så ingen Big Brother idag inte!

Jag har funderat lite och jag ska börja träna på gym, någon som vill göra mig sällskap? någon som redan tränar som vill ha mig som sällskap? Gymmet måste dock ligga här i Örebro eftersom jag vet att jag har besökare ifrån andra länder/städer. Jag vet att det är så jävla tråkigt att träna ensam, det är nog det värsta som finns, det känns 1000 gånger jobbigare! Nej nu säger jag godnatt så hörs vi mer imorgon!

Ha en trevlig kväll. Godnatt :*




Såhär ser jag ut ikväll. Puss&kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0