UPP OCH NER

Hallå där. Morgonen började inte så speciellt bra. Vaknade med värsta huvudvärken, tog 2 st 675 mg alvedoner och en allergitablett. När jag hade knarkat lite tabletter så började jag klä på mig, klockan blev bara 08:00 och jag började 08:50, eftersom jag hade 50 min på mig att ta mig till skolan så tänkte jag att jag kan lägga mig i sängen en stund för att slappna av i huvudet. Jag kom inte upp ur sängen förens nu, jag somnade med andra ord! Och när jag vaknade så fick jag sån panik för jag visste att jag hade försovit mig, men visste inte hur länge.


Morgonen började inte bra idag! Hoppas resten av dagen blir bättre. Nu ska jag gå ner och äta lite frukost och sedan börjar jag städa mitt rum.

Hörs sen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0