I FOUND MY FAVORITE

För några år sedan använde jag en nagelförstärkare som jag blev helt kär i. Mina naglar gick jämt av & ville inte alls växa. Jag slutade dock använda den när mina naglar hade blivit hårda och långa. Nu när mina naglar har gått av & inte vart på humör den senaste månaden så har jag hela tiden tänkt på den nagelförstärkaren. Jag har letat som en tok efter den men det som jag inte visste vara att dem har bytt design på själva förpackningen/burken, så jag hade hela tiden den rätta nagelförstärkaren framför mig men jag visste inte om det. Nu idag så köpte jag den här nagelförstärkaren som jag inte visste var den rätta, så när jag sätter mig ner och applicerar lacket på mina naglar så visste jag att det var den här jag var ute efter hela tiden. Jag gick in på google & sökte och där kom designen fram som jag använde för några år sedan. Jag blev bokstavligen lycklig. Den här nagelförstärkaren är ett mirakel för mina naglar!
Kostar 119:- i Ica Maxi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0