IMORGON / GÖTEBORG

Morgondagens planer ser ut såhär.

*Jag, mamma & syrran ska på stan
*På stan måste jag hitta ett par träningsskor
*Jag måste packa det sista inför Göteborg
*Jag ska träffa min pojkvän för måste få pussa på honom innan jag åker (vi kommer inte ses på några dagar för jag kommer vara i Göteborg tills på söndag)
*Runt halv nio tiden på kvällen måste jag vara redo för Göteborg..för då drar vi

P.S. Jag kommer packa ner min dator + laddare + kamera, så bilder & inlägg kommer det inte bli brist på här i bloggen. Jag kommer nog inte hinna blogga så mycket i morgon, men eftersom jag har skaffat trådlöst internet som fungerar över hela sverige så kommer jag nog blogga när jag sitter i bilen på väg ner till Göteborg. Det kommer bli sjukt skönt att slippa Örebro i ett par dagar :)
Bjuder på en underbar bild. Jag längtar så j*vla mycket! Jag vill bara ta mina väskor + min man och bara åka ner till värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0