MINA SENASTE DAGAR

Hallå där! Jag vet, dålig uppdatering igen. Förlåt men jag har verkligen inte levt de senaste dagarna. I onsdags så åkte jag för att träna, jag träna en timme på gymmet och så dansade jag Afro dans i en timme, vi ska inte snacka om vilken träningsvärk jag hade igår när jag vaknade, kunde inte ens sträcka på mig, min rygg var helt urfunktion, hade så himla ont! Iallafall när jag kom hem ifrån gymmet så hoppade jag och min pojkvän ner i ett härligt bad. Jag fick kämpa för att hålla mig vaken, det är så himla mysigt att bada med min prins :) Igår hade jag världens jobbigaste träningsvärk, aldrig mer Afro dans alltså, det var himla roligt MEN fy vilken träningsvärk man fick. Idag mår jag bättre i kroppen, känner dock fortfarande av träningsvärken men inte lika mycket som igår. Snart ska jag möta upp min pojkvän på stan, vi har ganska mycket att göra idag. Jag ska göra pass och så ska vi vaccinera oss. Om mindre än två veckor åker vi, tiden går så otroligt snabbt. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, ja ska tillbringa kvällen och natten med min pojkvän. Jag vill gå på bio, jag vill se Twilight:breaking dawn, men min pojkvän har inte sett dem tre första filmerna så vi får se hur vi gör med det där! Jag hoppas allt är bra med mina underbara läsare!

Jag ska verkligen försöka uppdatera lite oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0