DAGENS - BLACK&WHITE

Hallå där! Imorse när jag vakna så var jag snorig och hade halsont, jag har haft ont i halsen i några dagar men ingen förkylning har brytit ut, men under natten så har jag blivit sämre. Idag har jag haft fullt upp. Mamma är i Göteborg så jag får ta hand om allt här hemma plus mycket mer. Jag har varit och handlat samt städat och lagat mat. Vid åtta - tiden kommer Adam hit, han hjälpte mig och städa lite, nu ser det riktigt fint ut där nere. I morgon städar jag över våningen. Efter vi hade städat så hoppade vi ner i ett varmt bad där vi bara låg och slappnade av, vi masserade även varandras ben när vi låg åt ett varsitt håll, gud så skönt det var är helt avslappnad nu. I natt sover Tiare över hos oss, hon & min syster samt jag & Adam spelade lite kort och åt godis förut  :)

Idag var jag och handla på City Gross och i Willys, jag fick med mig 1kg godis ifrån City Gross, godis kostar 39:-/kg där, galet billigt så jag plockade på mig en hel del och godispåsen blev väldigt stor. Nu ska jag & Adam krypa ner under täcket och gosa medans vi kollar på tv. Finns inte så mycket bra på tv:n i kväll men vi får nöja oss med det som finns :* Hoppas ni får en trevlig helg :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit snygg väska, vart är den köpt ? :)

2011-10-15 @ 16:04:54
Postat av: sv:jasmin

Hej! Tack så mycket. Den är köpt på Weddins som nu är Accent. Jag köpte väskan för jätte länge sedan.

2011-10-15 @ 21:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0