DAGENS - PONCHO

Hej hej! Idag vaknade jag och var på väldigt bra humör. Jag fick en solig och varm morgon. Solen försvann dock när jag var framme i skolan men det gjorde ingenting eftersom jag hade bara en lektion som varade i 2 timmar, skönt! Jag sitter just nu i sängen, jag är skit trött, jag vill bara krypa ner under täcket och sova i några timmar...men jag måste hålla mig vaken så jag kan lägga mig tidigt ikväll ist. Imorgon har jag en lång skoldag, så typiskt på Fredagar, har idrott som sista lektion, döda mig!

Runt 7 tiden ikväll kommer Adam hit. Jag måste dock plugga, jag ska göra klart ett arbete som ska vara klar i morgon sen ska jag fortsätta lite på arbetet som vi håller på med i svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0