DAGENS - TIRED

Hallå där! Igår blev det inte så många inlägg här i bloggen. På dagen igår var jag på stan. Jag gick och bytte färg på en tröja jag köpte för nån vecka sedan. Jag fick även med mig ett gym kort hem ifrån stan, ifrån vilket gym? det får ni veta senare :) Igår kväll kom jag på att jag har prov idag, så jag var tvungen att sätta mig klockan 12 i natt och plugga i flera flera timmar. Jag gick och la mig halv 5 i morse med en fet huvudvärk. När jag hade lagt mig så kunde jag inte sova, allt jag hade pluggat in flög runt i huvudet på mig. Lyckades somna till slut.

Jag vaknade halv 9  imorse, fixade mig jätte snabbt sedan tog jag cykeln till skolan och gjorde provet, det gick så mycket mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra, glad jag blev! På nagel lektionen gjorde vi tippar, Victoria La rosa gjorde på mig, dem blev skit snygga! Nu ska jag krypa ner under täcket för en powernap sedan kommer Adam hit och myser med mig. Jag har haft en jätte trevlig dag. Vi hörs mer senare :*

En galen trött tjej i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0