DEN PERFEKTA SVARTA PÄLSVÄSTEN

Igår kikade jag inne på H&M:s hemsida. Titta vad jag hitta, den perfekta svarta pälsvästen! Den är lång, den är svart & den är inte gjord av äkta päls. Kan det bli bättre? Jag klickade hem den direkt.

P.S Jag skulle aldrig, verkligen ALDRIG kunna sätta på mig en jacka/väst/mössa/halsduk/vantar m.m som är gjord av äkta päls! Jag skulle aldrig göra det! Jag skiter i om folk går runt med en äkta pälsjacka, men jag själv är en människa som älskar djur och jag tycker att dem är lika mycket värda som oss människor, dem har ett hjärta, dem lever, precis som vi!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Okej vill se om jag fatta rätt nu :) Du skulle aldrig kunna ha äkta päls på dig? (men jag själv är en människa som älskar djur och jag tycker att dem är lika mycket värda som oss människor, dem har ett hjärta, dem lever, precis som vi!) Betyder det då att du inte äter kött ? att du inte har nått hemma som är äkta skin? :)

2011-10-26 @ 17:54:42
Postat av: sv:jasmin

Hej på dig Nadja! Det verkar inte som att du förstod vad jag menade. Jag äger inte (just nu) något som är av äkta skinn. Och nej vi har inget här hemma som är utav äkta skinn. Jag äter kött och det är ju jävligt vanligt att en människa gör! Jag äter kött för att överleva och för att min kropp ska må bra. En pälsjacka kan man inte äta & man får ingen bättre hälsa av att gå runt och se snygg ut :) Visst man blir varm men det finns andra jackor som värmer. Hoppas du förstår mig denna gång :)

2011-10-26 @ 19:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0