中國麵條

Hej igen! Jag har precis ätit kinesiska nudlar, det var riktigt gott! Ikväll ska jag träffa min pojkvän, men han sover hemma hos sin familj i natt. Vi ska kolla på The notebook som kommer gå på TV11 klockan 21, har faktiskt inte sätt den filmen än så det ska bli spännande och se om den är så bra som alla säger :) Ikväll ska jag även hinna klippa lugg på mamma, ska bli kul! Jag kan även meddela att i slutet av den här månaden så kommer jag avslöja vad som sker på min födelsedag, jag längtar så himla mycket! Jag kommer nog visa en bild på vad som händer, spännande! Nu ska jag krypa ner under täcket och vänta tills Top Model börjar och snart kommer Adam hit och gör mig sällskap! Kvällen kan inte bli bättre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0