THE JACKET - DETAILES

Den här jackan alltså, det var kärlek vid första ögonkastet. Jag köpte den här jackan förra året kommer inte riktigt ihåg vilken månad men det var ganska så kallt så kan tänka vid Februari/Mars. Jag hittade den här jackan på barn avdelningen på Lindex när jag & mamma kollade på kläder till min lilla syster. Bland rea varorna hängde den här underbara jackan, den kostade 249:- (på rean) och hade kostat 499 :-. Jag tyckte direkt att jackan såg ut som jackan som Kenza har Designat, var bara tvungen att köpa den! 249:- fick jag betala för den här jackan. Jag älskar MC modeller på skinnjackor och den där pälsen eller vad jag ska kalla det runt nacken är bara snyggt samt att det är 2 st fickor med dragkedjor ist för en. Jag älskar den här jackan, den kommer jag aldrig slänga även om den går sönder! Den sitter så perfekt och den är varm och gosig, det är verkligen äkta kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0