THIS TIME IT WILL BE TWO TATTOOS

Hallå där! Jag tänkte slänga in ett inlägg medans ja sitter och väntar på att potatisgratängen ska bli klar. Jag har nu bestämt mig för två tatueringar som jag ska göra. Jag ska göra en text (latin) samt en fjäder, vart på kroppen tänker jag inte avslöja, det får ni se när tatueringen sitter på plats! Jag kommer nog göra tatueringen i början/mitten av November, jag ska tatuera mig hos en tjej som är väldigt duktig. Hon tatuerar hemma alltså privat, jag tror priserna är en aning billigare än hos dem professionella tatuerare i stan. Hon är riktigt grym! Tur att mamma jobbar med folk som är från allt från a-ö :) Jag kommer bli riktigt jävla nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0