TIPS: RESPONS ARGAN OIL & CRANBERRY

God kväll! Idag vaknade vi vid halv 12. Jag har haft fullt upp hela dagen idag med. Jag har städat, diskat, handlat, lagat mat, käkat, gjort ansiktsmask, målat naglarna och nu kom Adam hit. Jag är helt slut, vi ska bara ta det lugnt framför några filmer som han har på sin dator. Jag mår lite bättre, badet igår var riktigt nyttigt för mig. Senare ikväll ska jag färga och plocka mina ögonbryn, det behövs!

Igår när jag var i City Gross köpte jag hem dessa hårprodukter. Jag prövade Garnier:s Respons Shampoo & balsam igår. För att vara ett billigt shampoo & balsam så var det riktigt bra. Mitt hår blev jätte mjukt & glansigt! Som ni ser på bilden så ger dem näring & skydd och dem är för färgat/slingat hår! I city gross är det erbjudande, tag tre shampoo/ balsam för 39 :-, hur billigt som helst!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kom igen, blogga! Älskar din blogg och du är en super fin tjej :) Försök att blogga lite oftare, det är så roligt att läsa din blogg :)

2011-10-17 @ 18:26:04
Postat av: Anonym

Fin blogg :) Försök blogga lite oftare, det är tråkigt när man ser att du inte har bloggat något :) Håller med Linda, det är jätte roligt att läsa din blogg :)

2011-10-19 @ 17:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0