TISDAG - PLUSPROJEKT

Hallå där! Jag kom precis hem ifrån skolan. Vi hade plusprojekt idag i skolan, det har vi även i morgon också. Vi fick träffa tre stycken som kom ifrån olika företag, bland annat ifrån Lyko.se. Jag sitter just nu och ger Isador godis (belöning), han är så söt och jag saknar honom så himla mycket när jag är i skolan, varje gång när jag kommer hem ifrån skolan så blir han jätte glad och hoppar/dansar/slickar sönder mitt ansikte, jag älskar verkligen min hund! Idag ska jag bara ta det lugnt, jag gick och la mig ganska så sent igår natt så jag kommer vara jätte trött ikväll. Ska försöka lägga mig i tid med andra ord!

Imorgon har jag redovisning i skolan, känns lite nervöst, tycker inte om att stå på scen eller hålla tal inför klassen eller folk över huvudtaget. Hoppas det kommer gå bra!
Idag invigde jag ett par av mina nya skor, dem har redan blivit lite skitiga haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0