UNDERBARA TORSDAG

God dagens! Igår skulle jag som sagt var avslöja den stora hemligheten men jag & Adam fastnade framför Rosa Bandet Galan så den stora hemligheten avslöjar jag i morgon istället :) Dagen har varit underbar hittills, fick dock reda på att vi kommer få en ny svenska lärare. Vår nuvarande svenska lärare som heter Lisa är nog den bästa svenska läraren jag någonsin haft. Tycker det är så tråkigt att hon ska sluta :( Jag älskar iallafall torsdagar, speciellt den här dagen. Jag började kl 12:00 & slutade kl 14:00, har bara en lektion varje torsdagar, så skönt!

När jag kom hem ifrån skolan så satte jag mig vid datorn. Jag beställde hem ett par lårhöga stövlar som kommer komma nästa vecka, dem är jätte snygga! När jag hade beställt mina skor så beställde jag även hem en annan grej, det kommer ske en liten förändring på mig. Produkterna som jag behöver kommer komma nästa vecka så då kommer jag avslöja den hemligheten. Gud vad mycket hemligheter jag har på gång här! Ikväll kommer Adam hit, han ska sova här i natt, kommer bara myspysa hela kvällen med min underbara prins :) I morgon efter skolan ska jag & mamma mötas upp, vi ska dra & köpa träningsskor så nästa vecka kommer jag att synas till på Njoy, ska bli så underbart att få börja träna! I morgon får jag även höstlov, vilket är surt för jag kommer inte få se mina underbara kompisar i klassen på flera flera veckor! Efter höstlovet har jag praktik i tre hela veckor. Kommer sakna dem en massa! Nu ska jag lägga mig i sängen & vila en liten stund är så sjukt trött!
Den här bilden tog jag när jag tog en liten promenad med Isador. Jag hoppas inte ni börjar tröttna på alla såna här bilder som jag tar när jag är ute & går. En bild på ett träd är mycket snyggare än ingen bild alls här i bloggen :*

Kommentarer
Postat av: Ida

Vart köpte du lårhöga stövlar från? Kram :)

2011-10-27 @ 19:07:19
Postat av: sv:jasmin

Dem är köpta på stylebytyra.se :)

2011-11-01 @ 17:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0