07:00

Hejhej! Jag har inte sovit så skönt i natt, har vridit och vänt på mig ett antal gånger. Jag vaknade för ungefär 3 timmar sedan. Jag har suttit & kikat runt på internet på mobiltelefoner. Det börjar bli dags för mig att köpa en ny mobil. Jag har hittat en mobil som jag föll lite svagt för...men jag vet inte om det är den jag vill ha!

Som jag alltid har haft & som jag ännu en gång vill ha är en liten mobil. Tycker det blir så fult med en stor mobil på en tjej, det är som att vandra runt med en fjärrkontroll.

Det är den här vita mobilen som jag föll lite svagt för..jag har faktiskt bestämt mig för att köpa en vit mobil den här gången. Jag har haft svarta mobiler & jag har haft rosa mobiler men vad jag minns har jag aldrig haft en vit mobil! Vad tycker ni? Jag tycker den ser ganska bra & fräsch ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0