BUENAS NOCHES

God kväll. Jag ligger just nu i min säng. Är på mycket bättre humör :) Min pojkvän kom som sagt hit när jag satt och rök av ilska framför datorn. Efter en massa myspys med Adam, så är jag på topp igen, är även den lyckligaste tjejen över hela universum! Min huvudvärk gick över när jag hade fått kyssa min prins. Jag njuter väldigt mycket av hans kyssar, jag blir jämt så avslappnad i hela huvudet! Jag ska strax krypa ner under täcket för att sova.

Som jag sa igår så skulle jag visa vad jag använder för smink vardagligen, det gör jag i morgon ist. Jag har en kund på torsdag som vill få sina ögonbryn plockade samt få sitt hår färgat, ska bli sjukt roligt! Kommer även känna mig lite rikare när hon går i väg med ett leende på läpparna!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag plattar mitt hår varje dag och jag fönar mitt hår varje gång efter jag har duschat. Nu börjar mitt hår kännas torrt och väldigt skadat, topparna är väldigt frissiga. Skulle bli väldigt glad om du kunde ge mig något tips på vilket värmeskydd du skulle använda om du hade samma problem som mig :)

2011-09-14 @ 08:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0